18 Mayıs 2020 Pazartesi

Seni özlüyorum!..




Sana taaa uzaklardan sesleniyorum yine oğlum, her daim hissediyorsun beni biliyorum...

Şu anda bambaşka bir ilde ve bambaşka bir kişininsin
, yaşın da 47 oldu, epey bir yaşlandın, ancak güzelliğinden hiçbir şey kaybetmediğinden eminim... Şu anki sahibin, benim baktığımdan daha iyi bakıyordur sana, umarım...

Senden
bir haber de alamıyorum artık, İstanbul'larda değilim... Ancak gönlüm hep seninle dolu biliyor musun?.. Motorunun sesini, kokunu, "beep beep" sesini özlüyorum senin...

Senin bir gün kulağına: "İleride bir gün SEN'den ayrı kalırsam" diye söze başlamıştım ya hani, sen de beni dinlemek istememiştin homurdanarak .. sözlerimi gözyaşlarımla tamamlamıştım ya hani;  "Ayrı kalsak bile, SEN'i unutmayacağım ve hep seveceğim..." demiştim ya... Hiç unutmadım? Unutamam da biliyorsun... Sevgin her daim kocayüreğimde çünki...

Benimle BİR'likte olduğun s
ürece beni hiç YOL'da bırakmadın, bana hep YAREN oldun ... En güzel günlerimi hep SEN'inle geçirdim... Dağ, tepe, ova hep SEN'inle gezdim, dolaştım... Ben yoruldum, sen asla yorulmadın... Ne kadar çabuk geçti değil mi seneler? Ülkenden ayrı kaldın, ülkemi ülken bildin ... Yollarımızı yolların bildin ... Bazen seni ihmal ettiğim zamanlar oldu, o zamanlar bile sen beni bırakmadın, bırakamadın... Yorgun düşmüş bedenin, hep direndi YAZ'a, KIŞ'a, AYAZ'a, YOKUŞ'a...

Kimi zaman sokak kedilerinin sığınağı oldun, kimi zaman EV'siz berduşların ... Kimi zaman da mahallemizin afacan
çocuklarının oyuncağı oldun ... Onlara kendini sevdirdin... Seninle birlikte büyüyen o çocuklar, vosvos gördüklerinde gülümsüyorlardır eminim... Hatta içlerinden büyüyüp evlenenler bile oldu... Onların çocukları bile seviyorlar vosvos'ları...
Birlikte gezdiğimiz yerler, seninle yaşadığımız o güzel şeylerin hepsi, hepsi artık birer hâyal.
Sen hiç merak etme e mi!... Sen hep şu yorgun kocayüreğimde bir anı olarak yaşayacak ve her daim yaşamaya devam edeceksin... Öpüyorum seni tombiş kaportalı göbeciğinden...

Her marş kontağını çevirdiklerinde çalışmamazlık yapma e mi!.. Hiç üzme
yeni sahibini... Yolların ve bahtın açık, çamurluğun hep temiz olsun...
Yorgun gözlerimden gözyaşlarım inci dizisi gibi süzülürken yanaklarıma doğru, seni bir kez daha paylaşayım duvarımda; bir ANI olarak kal sayfamda...

Seni unutamayan ...
... ...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)