9 Mayıs 2010 Pazar

Gittiğin Günden Beri, Sana ÖZLEM'liyim ANNEM...


Gidişinle hüzünlenen bulutlar,
Yağmur oldu saçlarıma yağıyor annem..
Gözlerine hasret kalan gözlerim,
Beni bıraktığın günden beri ağlıyor..

Hasretimi gecelere gizledim
Gün ağardı yollarını gözledim,
Bilemezsin seni nasıl özledim,
Gözyaşlarım seller gibi çağlıyor annem..

Hiç dinmedi gözlerimdeki fırtına
Umutlarım hep karalar bağlıyor,
Gün geçtikçe alevlenen hasretin,
Yüreğimi için için dağlıyor annem...

Her gece hasretin giriyor koynuma
Gözlerime isyan ediyor uykularım,
Hasret ilmeğini sararken boynuma
Devleşiyor içimde SEVGİ'n annem...

Sesin yankılanır kulaklarımda,
Yaşlar halkalanır yanaklarımda,
Bir fırtına başlar dudaklarımda,
Devleşiyor içimde SEVGİ'n annem...

Sensizliğin içimde bir volkan gibi
Alevleniyor ruhum tenim kavruluyor,
Yanan yüreğimden küller savruluyor
Devleşiyor içimde SEVGİ'n annem...

Yirmi sekiz yılım,
Seninle birlikte geçti gitti,
İlk AŞK'ı,
DENİZ gözlerindeki MAVİ'likte
Bulmuştum annem...
Hayatım seninle anlam kazanmış,
İçimde yeşerttiğin SEVGİ'nle
Kendime ÖZGÜR bir dünya kurmuştum ben...

Ancak;
Bugün bile
SEVGİ'ne
ÖZLEM'liyim annem,
Çünki;
ÖZLÜYORUM SEN'i...

Yattığın yerde rahat uyu annem,
Mekânın Cennet olsun..
Bugün Anneler Günü,
"Anneler Günün kutlu olsun"...

Oğluşun Ertan ...

1 yorum:

  1. Çok duygulandım. Yüreğinize sağlık. Dilerim, hissetmiştir. Mekanı cennettir eminim, yine de diliyorum; mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)