23 Şubat 2007 Cuma

Çiçek Ve Bir Böcek ...



Bilgisayarımın karşısında oturup, sürekli internette ne var ne yok'u izlerken, çevremde olup bitenin farkında değilmişim... Meğerse Aksaray'la Topkapı Anıt Mezar'ı birbirine bağlayan Vatan Caddesi yeni adıyla Adnan Menderes Bulvarı, tam bir menekşe cennetine bürünmüş...

Hava günlük güneşlik, havada bulutun esamesi yok. Sıcaklık tam bir ilkbahar günü gibi insanın iliklerine kadar işliyor... Biraz ara verip bu güzel havadan nasiplenmek için dışarıya çıktım...

Vatan Caddesi'nde kısa bir yürüyüş yaparken her tarafı kaplayan menekşe cenneti içinde buldum kendimi...

İstanbul Büyükşehir Belediyesi bu sefer dersini iyi çalışmış... Havaların da güzel gitmesini fırsat bilmiş ve Vatan Caddesi'ni çiçek bahçesine büründürmüş...

Rengarenk çiçeklere hasret olan şu gönlüm öylesine mutlu oldu ki bu görüntüden... Kendimi hemen bu çiçeklerin arasına atıverdim...
 





Çevrenden beni görenler de, "Bu böcek de bu çiçeklerin arasına hiç yakışmadı" demişlerdir mutlaka... Olsun, varsın desinler ne yapalım...

Bu arada laleler de menekşeler arasında ufak ufak büyümeye başlamışlar, Mart ortasına doğru eşsiz güzellikteki şehri rengarenk laleler basacak... O zaman sevdiklerimize, "Sana laleler aldım, çiçek pazarından" yerine, "Sana Istanbul denilen lale şehrini hediye" ettim, de diyebiliriz değil mi, siz ne dersiniz?

Ertan Yurderi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)