22 Şubat 2007 Perşembe

Britney Spears'dan bana ne?




Britney deprasyondaymış, bana ne!.. Ben ülkemdeki Ayşe'ye, Fatma'ya bakarım o ne halde diye...

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı, içinde yeşerttiği minik sevgi düşüncesinden dolayı aile bireylerinden dayak yiyip depresyondayken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı sevmediği bir adamla evlendirilme sebebiyle depresyondayken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı, evine üç-beş kuruşluk para kazanmak için çalışırken, tacize uğrayıp depresyondayken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı, iş yerinden çıkıp evine dönerken kap-kaç'çı çetesi tarafından yerlerde sürünürken, verdiği mücadeleden bazen de bıçaklanıp yaralanıp deprasyona düşerken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı, gittiği eğlence yerlerinde içkisine uyuşturucu atılıp genç kızlığına veda edip deprasyona girerken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı, akşam apartmanının asansörüne binerken, hem cinsel tacize uğrayıp hem de bıçaklanıp depresyona düşerken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si, Fatma'sı okul önünde uyuşturucu tacirlerinin tuzağına düşürülmek üzere bekleyenlerin varlığını bilip kendini depresyonda hissederken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'sinin ve Fatma'sının sımsıcak bir aile özlemi ve onu sarmallayacak bir eşe sahip yaşamı düşleyen minik yüreği depresyondayken, Britney'den bana ne?

Ülkemin Ayşe'si ve Fatma'sı yine de bu zorlu hayat mücadelesine bir şekilde devam ediyor. Depresyonda olsa bile bunu belli etmiyor. Sevgisini, hiç kimseden eksik etmiyor...

Britney ise ne yapıyor? Paris Hilton'la birçok yerde sapıklıklar yapıyor, kilot giymeyerek, kafasını kazıtarak kendini serinletmeye çalışıyor.

Bu kız harbiden biraz üşütmüş...

Toparlanması gerek... Yoksa memleketimin güzide insanları bu kızı da bağırlarına basacak hale geldiler... Ne bileyim, her yerde ondan vıcık vıcık bahseder oldular, ağızlarından damlayan bal, bin damla oldu...

Sevgili kızlarımız Ayşe'ler, Fatma'lar ise deprasyonlarını ikiden üçe katlıyorlar... Dayanın kızlar, elbet bir gün birileri de sizi anlayıp, bağırlarına basacaklardır...

Ertan Yurderi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)