7 Şubat 2010 Pazar

Spoiler, spoil, spoiled ...


- Şu filmi izledin mi?
- Hayır, izlemedim...
- İyi ki izlemedin, beş para etmez valla. Zaten filmin başında şöyle şöyle oluyor, sonunda da böyle böyle oluyor...
- Hadi ya...


- Şu kitabı okudun mu?
- Hayır okumadım...
- İyi ki okumadın... On para etmez valla. Zaten yazar kitabın ortalarına doğru şöyle şöyle yazmış, sonunu da böyle böyle bağlamış...
- Hadi ya...


- Duydun mu?
- Neyi?
- Hani canım, o var ya o. O şunu şunu söylemiş, bunu bunu söylemiş. Sonunda da şöyle şöyle olmuş...
- İyi de daha ben onunla konuşmadım ki? Bir de onun ağzından dinleseydim...
- Senin konuşmana ve dinlemene gerek yok. Ben sana anlatarım...
- Şey... Bir de ondan duysaydım bu olup biteni...
- Gerek yok dedim ya...
- İyi anlat bakalım...
- Vıdı, vıdı, vıdı... Bla, bla, bla...
- Hadi ya...


- Bana suikast yapacaklarmış, öğrendim...
- Hadi ya, nerden öğrendin?
- Beni twitter'lediler, ağızlarının içine kağıt sokmuşlar, adresim orada yazıyormuş...
- Bir mok çıkmaz abi, takma kafana...
- Ben milletin kafasına takayım da...


- Biz ortaya çıkarmasaydık, darbe olacaktı darbe...
- İyi de abicim siz nerenizden çıkartıyorsunuz bunları?..
- Facebook'umuzdan?..
- Hangi book'unuzdan?..
- Face book'umuzdan...
- Eee, ne yazıyorlar peki?
- Taraf'la taraf toplayalım, sonra açıklarız...


İşte böyle sakın okurlar...
Yaşamımızda çok şükür ki bol bol spoiler ve spoil etmeler var...
Onlar da olmasalar, biz ne yapardık?..
Her şeyi nasıl öğrenirdik?..

Bizi aptal ve enayi yerine koyanlar, aklımızın hiç çalışmadığını, onlar kadar düşünemediğimizi zannedip, güya hep bizim iyiliğimiz için her şeyi sürekli olarak bize spoil ediyorlar...

Şöyle etrafınıza bir bakın... Onları her yerde varlar...
Her an, her şeyi bizlere spoil etmek için uğraş veriyorlar...

Bu spoiled'lere prim vermeyelim...
Spoiler düşüncelerini spoil etmelerine de izin vermeyelim...

Anladınız mı?
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana da bu spoiler bile az...


Ertan Yurderi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)