19 Mart 2020 Perşembe

An İtibariyle Didim Gerçeği

Büyükşehirlerden Didim’e kaçış var sanırım. Didim’in en işlek caddesi üzerinde oturuyoruz. Araba plakalarının çoğunluğuna baktığımızda başta Ankara olmak üzere Eskişehir, İstanbul, Çorum vs. gibi plakaların çoğaldığını görüyoruz.
Buraya kaçıp gelenlere şunu söylemek istiyorum.
Hastanemizin kapasitesi kış zamanlarında bile yetersiz yaz aylarında yaşamış olduğumuz kalabalığı biliyor olmanız lazım.
Burası kış aylarında 85 bin nüfusu bile kaldıramıyor. Yaz aylarındaki gibi sayımız 500 bini ya da bayram zamanları gibi 1 milyonu aşarsa olası bir salgın olasılığında hareket edemez durumda kalabiliriz… Kilitleniriz. Ne gıda bulabilir, ne de sağlık hizmeti alabiliriz…
Bunları bilin ve öyle gelin buralara… Büyükşehirlerde her olanağa sahip olabilirsiniz, ancak buradaki kısıtlı olanakları gözönünde bulundurun… Hem kendinizi hem de burada kısıtlı imkanlarla yaşam mücadelesi verenleri zor duruma sokmayın…
Buraya gelip aramızda olup da bu satırları yazıyorum diye kızanlar olursa, lütfen bana kızmasınlar. Didim gerçeği ne yazık ki böyle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)