18 Nisan 2011 Pazartesi

Bedri Baykam'a yapılan bıçaklı saldırıyı kınıyorum ...


Az önce tüm haber ajansları Bedri Baykam'a yapılan bıçaklı saldırıyı SON DAKİKA Flash Haber olarak geçince, TV başına koşuşturdum...

TV'den izlerken de çok üzüldüm... Hem çevredeki insanlar ne olduğunu bile anlayamadığı için Bedri Baykam'ın çığlıklarına umursamaz şekilde bakıyorlardı... Hem de arabalar umursamız şekilde kapılarını açmıyorlardı... Elini bir kapıya uzattı, o arabanın sahibi arkasına dahi bakmadan çekip gitti...

İnsanlık bu kadar işte... İnsanlık bitmiş...

Olayın gelişimini TV'ler şöyle aktarıyordu...

Bedri Baykam bu sabah Akatlar'da bulunan Beşiktaş Kültür Merkezi'nde Kars'ta yıkılma kararı alınan "İnsanlık Anıtı" ile ilgili bir toplantıya katılmış ve orada heykelin yıkılmasına tepki göstermiş. Heykel yıkımını Afganistan'da Taliban'ın Buda heykellerini yıkmasına benzeten Baykam, "Dünya Türkiye'yi ikinci Taliban vakası olarak yansıtacak" demiş...

Toplantı çıkışında Bedri Baykam arabasına doğru ilerlerken çığlıkları duyulmaya başlamış... Çevredekiler kapkaççılık olayı diye zannetmişler... Ancak kanlar içinde kalan Baykam, "Beni hastaneye götürün", "Ambulans" diye bağırmaya başlayınca bıçaklandığını anlamışlar...

Bu haince saldırıyı kınıyorum... Ayrıca "UCUBE" diye nitelenen heykelin yıkılmasını da protesto ediyorum...

Türkiye Afganistan değildir, olmamalıdır da...

Saldırıyı gerçekleştirenler hemen yakalanmalı, meçhul bir saldırı olarak kalmamalıdır...

Bedri Baykam dostumuza geçmiş olsun diliyorum... Kendisi en kısa zamanda iyileşip aramıza dönüp mücadelesini sürdürecektir ... Ama Türkiye sanatçıya yapılan bu saldırı asla unutmayacaktır...

Ertan Yurderi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)