25 Aralık 2009 Cuma

"Tivittırt-tırt-mayın beni!.. Tutun!.."




Tivitır çıktı çıkalı, aklımızın ucu şeyimizin tivitırında...

En hakiki Tivitırcı'dan

- Uyandım
- Gerindim
- Kalkamıyorum, uyku tatlı geliyor
- Kalktım, gözlerim kapalı
- Esniyorum hâlâ
- Tuvalete gidiyorum
- Tuvaletteyim, mıçıyorum
- Tuvaletten çıktım, ellerimi yıkadım
- Çay suyunu koydum, burdayım
- Çayı demleyip geliyorum
- Çay demlendi, kahvaltı masasını hazırlıcam
- Kahvaltı edip, bilgisayar karşısına gelicem
- Az önce çay döküldü masaya
- Peynir de kalmamış
- TV'yi açtım
- Haberler mombok
- Mehmet Amca evleniyor, Zuhal Topal, topallamıyor, ama memeleri hopluyor!..
- Vs. hayatlardayım, filanla yattayım...
- Feşmekan'la Fişmekan, dışmekanda fışfış kayıkçının küreği...

Kon, kon, kon Ergenekon sanıklarının, mahkeme tivitır kayıtlarından...

- Ergenekoncusun diyorlar, iktidarı vermiyorlar
- Rampaların ustasıyım, 1 Numara’nın hastasıyım.
- Ergenekon dediğin nedir ki gülüm, ben senin için Gladyo’yu bile göze almışım
- Nalet olsun içimdeki çete sevgisine
- Hatalıysam Silivri’de görüşelim mi?
- Yakamoz, Sarıkız, Ayışığı, darbeden mi geliyon tugayın yakışığı
- Kazancımız bilek zoru, Allahım sen bizi 13. dalgadan koru!
- Dalga dalga geldiler, bizlen dalga geçtiler
- Sen kaçıncı dalgadansın arkadaş?
- Yiğit kavgasız, Ergenekon dalgasız olmaz
- Nazar etme ne olur, çalış senin de iddianamen olur
- Elimdeki keleş, belimdeki mermiler kadar yakınsın bana Jitemlim
- Yollar gidişime, kızlar bomba atışıma hasta.
- Kamyoncu lokantası değil cezaevi yemekhanesi
- Eylemde seçiciysem günahım ne?
- Perinçek de sollardı
- Silivri yollarında değil, senin kollarında öleyim.
- O şimdi hapiste…
- Vur kalbime hançeri, yüreğim parçalansın; fazla derine inme, çünkü orda sen varsın.
- Darbelerin ustasıyım, GATA’nın hastasıyım.
- Gatakulli yapma bana, yamyam bakteri yollarım sana
- Bir sana, bir de GATA’nın sabah uykusuna hastayım.
- Gönlünde yer yoksa bana güzelim, fark etmez ben GATA’ya da giderim
- Herkes sanıyor ki hastayım, oysa Silivri’de mapustayım
- Haberal’dan haber geldi, Güniz Sokak kederlendi
- Demirel’in hastasıyım, provokasyonun ustasıyım.
- Gaz, fren, şanzıman; cephanesiz halim duman
- En hakiki mürşit, turşucu Hurşit
- Aramasın gözler onu, o şimdi tutuklu
- Özkan, Haberal, Perinçek; yine efkarlandın bi fırt çek
- Sen sus, eylemin konuşsun
- Ömür biter, saklanan cephaneler bitmez…
- Haki renklim, kızıl bayraklım
- Bombayı atarım, gerekirse yatarım
- Darbemi yaparım, Paşa Paşa yatarım
- Bir kavanoz reçel, gülüm mapusluk da geçer
- Torpidonda silah yoksa güzelim, fark etmez bombayla da işi hallederim.
- İktidar dediğin taktın mı kola, çaktın mı duvara yapışmalı!
- Dünya dikenli bir hayat, hep Ergenekoncularda mı kabahat?
- Duanla mı yaşadım ki, iddianla öleceğim?
- Şoför molasız, darbe medyasız olmaz
- Adrese gerek yok, Türkiye bizi tanır
- Yoksa sende bi numara yok mu be 1 Numara ?
- Varsa yalanım, asit kuyularında yanayım
- Miras değil örgüt parası
- Dalgalandım da duruldum, 12. dalgada vuruldum!
- İstedim vermediler, sen Ergenekoncusun dediler
- Ergenekon dalga dalga, benim radyom kısa dalga
- Ergenekon dalgalandı, bilmem nasıl algılandı
- Her kızda resmim, her savcıda ismim vardır
- Ergenekon ETÖ ETÖ, konuşuyor öte öte!
- Gayduru Gubbak Cemile, bunları okumadan geçme; sonra demedi deme
- Silivride yer yoksa güzelim, Ben İmralıya giderim.
- Ergenekon gidişime,Hurşit duruşuma hasta
- Burma burma bıyıklarım 12.Dalgada ayıklarım.
- Burs istedim vermediler, Sen irticacısın dediler.
- Ömür biter dalga bitmez.
- Önünü görmeden sollama, Hurşite acı haber yollama.

Oğlu havuzda boğulan annenin tivitırından (bknz)

- Herkese selam, ne güzel bir gün di mi?...
- Life must go on
- Oğlum az önce havuza düştü
- Oğlum az önce havuza düşmüştü ya, onun için dua edin
- Life will go on
- Oğlum gulu gulu boğuluyor
- Go for life
- Oğlum öldü
- Tivitirım açık cenazeye gidiyorum, ikindiye gelirim...

Feysbuku güzelce bukladık, tivitırı da çivitledik
Biz bu akli bu şekilde yitirdik (mi?) ...

"Tivittırt-tırt-mayın beni!.. Tutun!.. Bu yazıyı da tivitlicem..."

Ertan Yurderi

1 yorum:

  1. çok güzel olmuş ve gerçekten de bu kadar devamlı yazanlar var hakikaten.. komik ! Ağlasak mı gülsek mi bilemiyorum artık (:

    YanıtlaSil

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)