29 Haziran 2012 Cuma

Nerden bilebilirim ki ...



"Dört duvar örmüş olsan da dört bir yörene ...
Kaçışın ve sığınışın yine bana hep bana ..."


Bir bakmışsın bir gün minik bir yürek, "güvercin ürkekliğinde" hüzünlenir durur yaşama ve yaşamlara...

Bir türlü ikisini de aynı anda "baterie" yapamam...

Oysa "Grand pas de deux" gibidir yaşamlarımız...

- Kimi zaman entree yaparak allegro olarak başlarız yaşam sahnesinde oynamaya,

- Kimi zaman karşı cinsimiz adage 'ye geçirirken oyununu biz sadece ona eşlik ederiz...

- Coda'larımız ... İhtişamlı olur elbette ... BİZ'i BİZ yapan ZOR'lukların yaşandığı AN'dır ...

Nerden bilebilirim ki ben bunları yaşamayınca ...

Ertan Yurderi (kocayurek)

1 yorum:

  1. An gelir
    güzellik padişahından
    o sevgili bana kurban
    olsun diye ferman gelir
    Alınca nazlı yarden haber
    açar içimde güller
    sararan benzime kan
    dizlerime derman gelir
    ona kavuşma umuduyla
    içime tatlı bir heyecan
    vücuduma yeni bir can gelir
    özlemle çiçeklenir tüm benliğim
    bakalım yanıma canan
    çiçeklerime konmaya
    bal yapmaya
    ne zaman gelir?

    YanıtlaSil

Nasıl yazımı beğendiniz mi? Yorum bırakarak benim gelişimime katkıda bulunabilirsiniz... Şimdiden katkınız için teşekkürler... Sevgiler ve saygılar... Ertan Yurderi (kocayurek)